pondělí 16. ledna 2017

Zachumlat se do kožíšku....

...dnes je tolik úžasných věcí,které nás v zimě zahřejí.Svou první pravou kožešinu jsem si koupila před pěti lety,letos jsem si pořídila druhou.Zkusila jsem pár umělých kousků,ale musím přiznat,že není nad ty pravé.Když na ní ležíme na zemi je to jako bychom pod sebou měli kamínka.Bohužel u té první trvalo více jak rok než vyčichla,koupila jsem ji přímo z ovčí farmy.Mě osobně to vůbec nevadí mám tu vůni ráda,ale manžel to nesnáší.Tu letošní jsem již koupila barvenou a ta voní spíš po aviváži.

A co plédy,deky?Taky jsem ulítlá na teplé kožíškové bačkory jak vystydnu okamžitě mě bolí břicho  i několik dnů fuj.Opět se můj manžel směje,ale já je prostě miluju.A čím starší,ošklivější tím lepší:)))

Plédy,deky a knížky jsou věci za které utratím asi nejvíce peněz:)))Nejvíce si to užívám v ložnici ,kde se téměř netopí.Zachumlám se a čtu a čtu.Právě čtu knihu od Clemens Kuby,tento styl čtení mám ráda.

Syn je celý po mě, takže miluje být v obležení těch teplých příjemných kousků.

Má se zase ochladit tak ať se máte do čeho zachumlat:))pěkně teplo na zadeček a nožky

a hlavně taky co číst.

 

 















6 komentářů:

  1. Leni, musím říct, že se vůbec do ničeho nechumlám, pod deku zalezu jenom když mi není dobře. Jinak doma chodím dost nalehko, což můj muž vůbec nechápe. Bez ponožek, v krátkém tričku. Je fakt,že máme kotel na dřevo (a ještě i na plyn) a celý dům je příjemně vytopený.
    Kniha mne zaujala, připisuji si do seznamu :o).
    Měj krásné zachumlané dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Plédy a deky rovněž miluji a mám to stejně, za knížky jsem schopná utratit hodně a v poslední době ještě za pomůcky na pečení, formy, vykrajovátka,.... krásný týden přeji Dana

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne kožušinky, aj papučky :-)
    Aj ja mám rada byť v teplúčku, pekne zababušená a s dobrou knihou alebo ihlou v ruke...
    Majte pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Páčia sa mi kožušiny pravé, aj sa nájdu nejaké v mojom živote, vydržia dlhšie ako umelé, ale zakaždým si spomeniem na ovečku :-(. Asi by som si už teraz kúpila iba umelé, alebo také čo sa robia z ostrihanej vlny. Máš to doma pekné a útulné.

    OdpovědětVymazat
  5. Lení,
    také mám trošku slabost pro plédy a hlavně teplé ponožky ;-)
    Pravou vlastně ai umělou kožešinu ještě doma nemáme.
    Moc se mi, ale líbí tvá šedá deka s copánky :-)
    A máš pravdu, nejlépe je v těchto dnech u krbu, pod dekou s pěknou knížkou, jen těch chvil, bych si představovala více!

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Leni, můžu se zeptat, kde sehnat pravou a "voňavou" kožesinu?
    Děkuji

    OdpovědětVymazat