sobota 25. června 2016

Věnce z přírody......


....a co dům dal.Co jsem,ale navztekala:)))nejsem na to moc zručná, materiál mě neposlouchá.

Mám radost jak z nich příroda jen číší.A ta vůně:)))

Takže zase seno a pšenice,jablíčka co strom neunesl,prázdné ulitky a to ostatní co dům dal:)))

A já letím do bazénu tak se mějte bájo a zase někdy.Lenka























9 komentářů:

  1. Leni, ten věnec s hrníčky je nádherný. Moc se povedl, měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. ...ale stálo to vztekání za to ☺ Věnce jsou přenádherné.
    Papa M.

    OdpovědětVymazat
  3. Z přírodních materiálů jsou nejkrásnější ♥ užívejte krásné letní dny , Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Jak tě může materiál neposlouchat to nechápu! :-) Když si dokážeš zkrotit hlínu na kruhu, tak tohle musí být přece hračka ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty jsou opravdu luxusně nádherné""

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké, citlivě laděné!
    Leni, přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera a ty miny hrníčky úúúúžasný.

    OdpovědětVymazat
  8. Mám to stejně. Těším se na tvorbu a potom se vztekám, jak si stébla dělají, co chtějí:-)
    Ten z pšenice je kouzelný♥

    OdpovědětVymazat
  9. Mám to stejně. Těším se na tvorbu a potom se vztekám, jak si stébla dělají, co chtějí:-)
    Ten z pšenice je kouzelný♥

    OdpovědětVymazat